Klantenservice

Bezorging 1-3 werkdagen

Gratis verzending (NL) vanaf €50

Mogelijkheid tot afhalen

Vraag & antwoord

Informatie over verzenden en betalen. Staat je vraag er niet tussen of direct contact opnemen? Klik dan op de onderstaande button.

In verband met grote drukte, kan het voorkomen dat u de orderbevestiging later ontvangt. Deze volgt binnen ca. 24 uur.

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

U kunt uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen in huis verwachten (binnen Nederland). Mocht u uw bestelling na 3 werkdagen nog niet in huis hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Bestellingen binnen Nederland worden vanaf €50,00 GRATIS verzonden!

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL. Let op! Zendingen tijdens of rondom feestdagen én buitenlandse zendingen kunnen eventuele vertraging oplopen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dat kan. U kunt tijdens het bestelproces de optie tot afhalen selecteren, afhalen is gratis en kan elke vrijdag tussen 13:00 en 16:00 aan de Diazweg 3 in Goes.

Langskomen zonder eerst een bestelling te plaatsen? Geen probleem! Bestellingen kunnen ook op locatie worden samengesteld. Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om bestellingen contant te betalen, er is een pinapparaat aanwezig.

Zijn de kortingscodes ook geldig op actieproducten?

Nee, kortingscodes zijn uitsluitend toe te passen op producten die niet in de actie zijn tenzij anders vermeld op de kortingscode.

Hoeveel verzendkosten rekenen jullie?

Bestellingen binnen Nederland worden vanaf €50,00 GRATIS verzonden! Let op, buiten Nederland gelden andere tarieven.

 Wij hanteren de volgende tarieven voor verzendingen binnen Nederland:

  • 0 – 16 kg €6,95

Voor verzendingen naar België/Duitsland hanteren wij de volgende tarieven:

  • 1 doos (t/m 24 flesjes x 33 cl.) € 14,95
  • Per extra doos (t/m 24 flesjes x 33 cl.) + € 14,95. 

Een bestelling plaatsen vanuit een ander land?

 Neem dan contact met ons op.

 

Ik heb geen bevestigingsmail gehad, wat nu?

Indien de betaling voltooid is, zal er een bevestigingsmail naar uw e-mail worden verzonden. Het kan zijn dat deze in de SPAM-map terecht komt of dat er een kleine vertraging in het verzenden van de bevestigingsmail zit.

Mocht u na maximaal 1 uur nog geen e-mail hebben ontvangen, neem dan gerust contact op per e-mail via webshop@hetbiercollectief.nl. Zo kunnen onze medewerkers uw bestelling controleren en deze verder in behandeling nemen.

Ik ben een zakelijke klant, wat zijn de mogelijkheden?

Voor particuliere bestellingen verwijzen wij u door naar onze webwinkel (www.hetbiercollectief.nl). Mocht u een zakelijke bestelling willen plaatsen, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze salesafdeling welke u graag te woord wil staan. 

E: sales@emelisse.nl
T: +31 (0)6 34 09 01 12

Contactgegevens

Het Biercollectief B.V.
Diazweg 3
4462 HG Goes

E: webshop@hetbiercollectief.nl

Veelgestelde vragen
Leveringsvoorwaarden
Privacy & cookies

Zakelijke bestelling? Neem dan contact op met onze salesafdeling.

E: sales@emelisse.nl
T: +31 (0)6 34 09 01 12

Winkelwagen
  • Geen producten in de winkelwagen.

Bent u 18 jaar of ouder?

Je moet 18 jaar of ouder zijn om deze website te bezoeken.


Geniet, maar drink met mate